افقهی، اسماعیل (1394)، «جریان سازى رسانهاى از نظر تا عمل»، فصلنامه نقد کتاب، سال دوم، بهار، شماره5، صص101-93.
امام خمینی v، روح الله(1372)، صحیفه امام، تهران، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی.
امام خمینی، روح الله (1323)، کشف اسرار، قم، نشر آزادی.
اهوازی، عبدالرزاق (1385)، امام خمینی به روایت هاشمی، تهران، نشر عروج.
بابایی، محمد (1394)، «نقش رسانه در زمینه سازی تحقق تمدن نوین اسلامی (با تأکید بر گفتمان سازی و پویش فراگیر رسانهای)»، فصلنامه امت و رسانه، دوره دوم، پائیز و زمستان، شماره3، صص36-5.
پستمن، نیل (1373)، تکنوپولی (تسلیم فرهنگ به تکنولوژی)، ترجمه صادق طباطبائی، تهران، انتشارات اطلاعات.
پستمن، نیل (1382)، «مکانیزم و هدف غولهای رسانهایی»، سیاح تغرب، شهریور، شماره3، صص10-3.
تاجیک، محمدرضا و جواد رمضان نژاد (1393)، «تحلیل گفتمان تلویزیون بی بی سی فارسی دربارة جنگ عراق با ایران»، فصلنامه رسانه، سال بیست و پنجم، بهار، شماره94، صص20-5.
خانیکی، هادی (1396)، « انگارهها به جای واقعیت نشستند»، گفتگو از گیسو فغفوری، روزنامه شرق، 10 بهمن، شماره3074.
خشتی، ساجده (1393)، «مستند انقلاب 57 کدام واقعیت را تحریف میکند؟»، روزنامه کیهان، 21 بهمن، شماره20992.
دادگران محمد (1384)، افکار عمومی و معیارهای سنجش آن، تهران، انتشارات مروارید.
دهقان طرازجان، محمود (1387)، نظریه های تبلیغات، تهران، دانشکده صدا و سیما.
روحانی، سید حمید (1364)، نهضت امام خمینی، تهران، سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی.
سلیمانی، رضا و محمدجواد هراتی (1394)، «نظریه بازنمایی و انگارههای معنایی گفتمان رسانهای آمریکا از اسلام و ایران»، نشریه جستارهای سیاسی معاصر، دوره 6، زمستان، شماره 18، صص122-99.
عابدی، حسن و دیگران (1390)، «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی»، اندیشه مدیریت راهبردی، دوره پنجم، پاییز و زمستان، شماره10، صص198-151.
عیوضی، محمدرحیم (1388)، «مدیریت رسانهای و مهندسی افکار عمومی»، مطالعات تربیتی و روانشناسی، دوره دهم، شماره2، صص270-251.
قیصری، مهدی (1384)، رهبری به نام نواب، تهران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی.
ماتسون، دونالد (1392)، گفتمان های رسانه: تحلیل متون رسانه، ترجمه عبدالحسین کلانتری و بهزاد احمدی، تهران، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها.
محمدی، معصومه (1392)، «شبکه های ماهوارهای و تغییر در کارکردهای خانواده»، فصلنامه رسانه و خانواده، سال دوم، تابستان، شماره7، صص96-59.
شبکه من و تو (1393)، مستند انقلاب 57، منتشر شده از شبکه من و تو (5 قسمت).
مسعودی، امید علی (1382)، «روشهای جدید خبری در جنگ دوم خلیج فارس: انگارهسازی و جذب در بازی»، فصلنامه سنجش و پژوهش، سال دهم، تابستان، شماره34، صص145-123.
معتمد نژاد، کاظم و سید محمد مهدی زاده (1385)، «بازنمایی ایران در مطبوعات غرب»، فصلنامه علوم اجتماعی، دوره سیزدهم، زمستان، شماره36، صص35-1.
مولانا، حمید (1375)، «رسانهها و انگارهسازی»، ترجمه غلامرضا تاجیک، فصلنامه رسانه، تابستان، شماره26، صص17-10.
نجاتی، غلامرضا (1386)، تاریخ سیاسی بیست وپنج ساله ایران، تهران، انتشارات خدمات فرهنگی رسا.
نوائی نژاد، شکوه (1378)، «نقش تربیتی زن از دیدگاه امام خمینی(ره)»، مجموعه مقالات کنگره امام خمینی v، تهران، نشر عروج.
یاوری، بهنام (1393)، «بازنمایی تصویر شاه در شبکه های ماهوارهای فارسی زبان»،
فصلنامه مطالعات ماهواره و رسانه های جدید، سال سوم، بهار و تابستان، شماره 7 و 8، صص90-65.
Akel, Bassil (2002), Stereotypes And Misconceptions: Islam And The Western Media, 20 July, In muslimvillage.
Devereux, Eion (2003), Understanding the Media, London: Sage Publications.
Matheson, Donald (2005), Media Discourses: Analysing Media Texts, Maidenhead, Open University Press.
Stirling, Jennifer (2001),“Thematic networks: an analytic tool for qualitative research”, Qualitative Research, Volume1, Issue 3.