[1] اسحاقی، سیدحسین، 1393، مؤلفههای مدیریت جهادی، قم، مرکز نشر هاجر
[2] امیری سواد رودباری، عادله، 1392، تدوین مدل شایستگی مدیران در جهت تحقق چشم انداز 1404، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.
[3] بشارتی، محمدرضا، 1393، «مدیریت جهادی با تأکید بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (دام ظله العالی)»، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، تهران، باغ موزه دفاع مقدس.
[4] پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت ا... العظمی سیدعلی خامنهای: Khamenei.ir
[5] توماج، یحیی، 1393، تدوین مدل فرایندی شایستگیهای مدیران منابع انسانی بخش دولتی با تأکید بر سیاستهای کلی نظام اداری، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت.
[7] سلمانی، محسن، 1393، «الگوی مفهومی مدیریت جهادی (ابعاد، مؤلفهها و شاخصها) در فرهنگ انقلاب اسلامی»، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، تهران، باغ موزه دفاع مقدس.
[8] عابدی جعفری، حسن؛ تسلیمی، محمدسعید؛ فقیهی، ابوالحسن و شیخ زاده، محمد، 1390، «تحلیل مضمون و شبکه مضامین: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی»،
اندیشه مدیریت راهبردی، (2)5، صص. 198 - 151.
[9] عسگری، ناصر؛ نیکوکار، غلامحسین؛ صفری، حسین و غلامی، مهرداد، 1394، «الگوی شایستگیهای مدیران دولتی جمهوری اسلامی ایران بر اساس سند چشم انداز 1404»، مدیریت در دانشگاه اسلامی، (1)4، صص. 38 - 23.
[10] غفاری قدیر، جلال و نسبی، نرجسالسادات، 1393، «خودباوری لازمه مدیریت جهادی بررسی اندیشههای مدیریتی حضرت امام خمینv»، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، تهران، باغ موزه دفاع مقدس.
[11] لطیفی، میثم و سعدآبادی، حسن، 1393، «پژوهشی پدیدارشناسانه برای فهم جوهره مدیریت جهادی»، راهبرد فرهنگ، 28، صص. 122 - 91.
[12] لطیفی، میثم؛ فرهمند، وحید و صالحی، حسن، 1393، «طراحی الگوی شایستگی مدیران جهادی با رویکرد ساختاری تفسیری (ISM)»، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، تهران، باغ موزه دفاع مقدس.
[13] محمدپور، احمد، 1392، روش تحقیق کیفی: ضدروش2، تهران، جامعه شناسان.
[14] نعمتی پیرعلی، دلآرا، 1393، «مدیریت جهادی از منظر قرآن کریم»، بصیرت و تربیت اسلامی، (31)11، صص. 93 - 73.
[15] وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اسناد و مدارک انقلاب اسلامی، صحیفه نور، نرم افزار بازیابی از: www.irpdf.com(8762).exe
[16] Attride-Stirling, J., 2001, “Thematic Networks: An Analytic Tool for Qualitative Research”, Qualitative Research, 1(3), pp. 385-405.
[17] Boyatzis, R.E., 2008, “Competencies in the 21st Century”, Journal of Management Development, 27(1), pp 5-12.
[18] Braun, V. & Clarke, V., 2006, “Using thematic analysis in psychology”, Qualitative Research in Psychology, 3(2),pp. 77- 101.
[19] Brits, D. W. & Veldsman, Th. H., 2014, “A global central banker competency model”, SA Journal of Human Resource Management, 12(1), pp. 1-14.
[20] Connelly, L.M., 2016, “Trustworthiness in Qualitative Research”, Medsurg Nursing, 25(6), pp. 435-436.
[21] Covarrubias V.B. & Thill, K., 2015, “Towards a new competency model for HRM, the art of competency modeling - a new approach for HRM”, International Journal of Arts & Sciences, pp. 597-622.
[22] Ennis, M.R., 2008, “Competency Models: A review of the Literature and The Role of the Employment and Training Administration”, Human resource development international, 1(2), pp.1-25.
[23] Herbison, G., 2013, A Focused and Learnable Competency Model for the Front-Line Sales Managers at a U.S. Life Insurance-Based Financial Services Company, Doctoral dissertation, New Castle, Wilmington University.
[24] Ismail, V.Y.; Zain, E. & Zulihar., 2015, “The Optimization of Human Resource’s Performance in Islamic Microfinance Institutions Through Job Analysis and Competency Model”, The Asian Journal of Technology Management, 8(1), pp. 56-67.
[25] King, N. & Horrocks, C., 2010, Interviews in qualitative research, London, Sage.
[26] Sengupta, A.; Venkatesh, D.N. & Sinha, A.K., 2013, “Developing performance - linked Competency model: a tool for competitive advantage”, International Journal of Organizational Analysis, 21(4), pp. 504-528.
[27] Schanne, L. C.; Stern, S.; Hand, C.; Collins, M.; Kirk, G.; Kweeder, S.; Brody, R.; LaPorta, P. H. & Meehan, D., 2016, “From Chaos to Competency: Implementing a New Competency Model in a Multihospital System”, The Journal of Continuing Education in Nursing, 47(3), pp. 111-117.
[28] Vashirawongpinyo, P. & Pianthong, N., 2015, “The Competency Model of Engineer in The Automotive Industry: The Data is Collected from Amata Nakorn Rayong”, International Journal of Computer Science Issues, 12(1), pp. 175-179.
[29] Wilson, W., 1887, “The Study of Administration”, Political Science Quarterly, 2(2), pp. 197-222.